Week na mijn vakantie! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu Week na mijn vakantie! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

Week na mijn vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

09 April 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

Na een heerlijk weekje vakantie had ik toch wel mijn kleine kinderen gemist dus was ik blij dat ik weer naar stage kon.

Deze week hadden we een baking sale. Ouders hebben met hun kinderen die dag allemaal lekkers mee genomen en dat zijn we aan het einde van de dag gaan verkopen. Al het geld dat we ophaalde ging naar het goede doel. Ik vond dit super leuk om te zien het was heel druk bezocht en het was een heerlijke dag. Het wordt hier nou toch eindelijke ook echt lente. Ik vond het heel mooi om te zien dat er zo veel mensen geweest zijn. Ouders waren erg enthousiast net als de kinderen. Op normale dagen krijgen de kinderen geen suikers daar wordt erg streng op gelet. Voor deze keer kregen de meeste kinderen dat wel en ze genoten er van. In het zonnetje speelde de kinderen nog lekker verder samen met hun ouders op de speel plaats.

Het mooie weer heeft gelukkig door gezet in het weekend daarom ben ik er veel op uit getrokken op de fiets. Zaterdag had ik me er wel wat op verkeken. Het leek allemaal heel mooi toen ik naartoe buiten keek maar toen ik eenmaal buiten was bleek het toch wel erg hard te waaien. Misschien dan toch maar even kijken voor dat ik vertrek. Ik ben die dag naar het winkel centrum geweest. Ik heb verbazing wekkend genoeg niks gekocht. Of nou ja niks ik heb wat grond gekocht voor mijn moes tuintje. Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik vorig jaar een moestuin bij gehouden thuis. Ik heb daar verschillende groente in laten groeien waaronder een pompoen waar ik toen heerlijke pompoen soep van gemaakt heb. Dit jaar had ik natuurlijk niet de mogelijkheid om het weer op te bouwen. Dus heb ik hier wat zaaitjes gezaaid. En deze groeide toch wel erg snel. Dus ik had meer grond nodig en groteren potjes. Hier onder het resultaat van mijn zelf gemaakte potjes van lege blikken en een kapotte spijker broek. Ik heb me zaterdag dus lekker bezig gehouden.

Zondag had ik afgesproken met een Nederlandse student die hier is voor 3 maanden. We hebben elkaar leren kennen via het bemiddelingsbureau en dit was erg gezellig. We maken veel hetzelfde mee en kunnen hierdoor elkaar ook helpen. We zijn hier beide alleen dus kunnen denk ik wel steun aan elkaar vinden.

En toen was de week al weer voor bij wat ging het weer snel. Oh ja een leuk nieuwtje dit weekend heb ik dan ook eindelijk mijn zomerjas voor de eerste keer aan gehad.

Tot volgende week maar weer!

  • 10 April 2018 - 17:48

    Thea Ferwerda :

    Wat een leuk verslag, Jaëlle.
    En wat fijn dat je zoveel verschillende dingen beleeft.
    Liefs en knuffels. Xxx

  • 11 April 2018 - 18:41

    Elly Van Der Donk :

    Mooi verslag jaelle en laten we hopen dat je nog veel mooi weer krijgt daar veel liefs van ons

  • 13 April 2018 - 21:33

    Hester :

    Eindelijk lente, daar ook! Leuk dat je daar contact hebt gelegd met een andere Nederlandse student! Altijd fijn! Nou denk aan je! Xx

  • 19 April 2018 - 21:58

    Sacha :

    Heb effies je verslagen van de afgelopen weken gelezen. Dat ging in Namibië wat moeilijk. Je hebt veel gedaan en gezien de laatste tijd. Hartstikke goed en leuk. Over 4 weken gaan we het samen eens lekker ontdekken. Hebben er zin in. Liefs Sacha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 6127

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: