One week before - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu One week before - Reisverslag uit Heusden, Nederland van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

One week before

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

05 Februari 2018 | Nederland, Heusden

Hallo allemaal,

Mijn laatste week voor vertrek. Sinds deze week ben ik werkeloos en doe ik niet meer aan sport. Afgelopen zaterdag heb ik mijn laatste wedstrijd gespeeld deze hebben we helaas met 3-1 verloren. We hebben we de laatste set super gespeeld en die hebben we ook gewonnen was zo een mooie afsluiter.

Deze week ga ik beginnen met het inpakken van mijn koffers. Nog tips wat ik echt niet mag vergeten?

Liefs Jaëlle

  • 06 Februari 2018 - 19:56

    Marcella:

    Leuk Jaëlle! Ik ga je natuurlijk volgen!
    Het wordt een tijd om nooit te vergeten.
    Heel veel succes én vooral ook veel plezier!
    Wat je niet moet vergeten...? Uhm...de opdrachten voor Verzorging. Anders heb ik niks te doen he...;)


  • 14 Februari 2018 - 19:22

    Hester:

    Wat leuk die spandoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heusden

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 6164

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: