Een langer weekend! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu Een langer weekend! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

Een langer weekend!

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

30 April 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

Hier weer een verslag.
Na weer een paar dagen ziek zijn ben ik gelukkig nu weer opgeknapt. Ik had nu weer wat anders namelijk een holte ontsteking. Gelukkig was dit zaterdag al weer een stuk minder dus kon ik er weer op uit.

Dit weekend had ik zaterdag een tuin feest bij een collega. Helaas zat het weer niet zo mee maar dat. Mocht de pret niet drukken. We hebben het heel gezellig gehad en we hadden allemaal wat te eten mee genomen. Ik had pannenkoeken gebakken en die vielen erg in de smaak.

Zondag ben ik naar het sakura festival geweest. Dit is een Japans festival dat vooral draait om de mooie bloesembomen. Ook stonden er verschillende kramen en werden er op een podium Japanse vecht sporten voor gedaan. De bomen waren echt prachtig dus ik kan jullie deze blog ook zeker niet laten lezen zonder wat mooie foto's.

Het tellen is nu echt begonnen nog 3 volle dagen dan dan zie ik mama eindelijk weer. Ik kijk hier heel erg naar uit en kan er niet over uitgesproken raken.

Volgende week dus heel wat leuke verhalen en natuurlijk foto's van mij en mama.

Tot volgende week!

Nog even een tip:
Als je pannenkoeken bakt laat dan niet de staafmixer in de bak staan om snel even iets te bakken voor je het weet ligt al het deeg over de grond verspreid. Geloof me ik spreek uit ervaring. (Is ook nog eens lastig op te ruimen)

  • 30 April 2018 - 21:11

    Ellis:

    Jaaaaa..., ik heb er ook veel zin in!!

  • 30 April 2018 - 22:29

    Thea Ferwerda :

    Ha, ha...die pannenkoeken en de staafmixer......
    Leuk verslag weer, Jaëlle.
    Fijne week en heeel veel plezier met mama en Saskia.
    Liefs, oma. XX.

  • 30 April 2018 - 22:29

    Sacha :

    Nou wil ik zeker pannenkoeken als Ed en ik komen. Jij mag ze bakken, want jij hebt ervaring! Mooi die foto's van de bloeiende bomen. Veel plezier met mama en Saskia. Nog 2 en halve week, dan komen we jouw kant op.Hebben er veel zin in.

  • 07 Mei 2018 - 18:26

    Hes :

    Prachtige bloesem!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 6152

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: