De laatste loodjes. - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu De laatste loodjes. - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes.

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

09 Mei 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

En ja hoor hier is eeer een week verslag. Niet zo trouw als de weken hier voor maar ik heb nu wel genoeg te vertellen.

Eindelijke was het dan zo ver na bijna 3 maanden zag ik eindelijk mijn lieve mama weer. Het was geelste lang geleden dus we hadden genoeg bij te praten en dat hebben we dus ook zeker gaan.

Afgelopen vrijdag kwamen mama en Saskia aan ik Kopenhagen na dat ze eerst wat rond gekeken hadden hebben ze me daarna opgehaald op stage. Ik heb nu zelf een keer kunnen ervaren hoe het is om je moeder weer te zien en door je moeder opgehaald te worden. Dit was erg grappig omdat ik normaal natuurlijk altijd alleen naar huis ga. Toen ze hier waren heb ik ze gelijk een rondleiding gegeven. Dit was een lange rondleiding zelfs op stage verbaasde ze zich dat ik nou nog niet naar huis was.

Zaterdag zijn we er op uit gegaan we hebben nyhavn bekeken. ( dit is de straat die je altijd ziet als je op Google Kopenhagen in typed.) De kleine zeemeermin is hier ook erg dicht bij en het koningklijkhuis. Dit hebben we allemaal bekeken en we hebben een boottocht gedaan.

Zondag was het wel eens tijd om te gaan shoppen. Daar was ik wel aan toe. We zijn naar het winkelcentrum gegaan maar niet al te lang want het was heel erg lekker weer dus we zijn snel weer nasr buiten gegaan. Hier hebben we de winkel straat door gelopen.

Helaas was het zondag avond ook weer tijd om gedag te zeggen maar deze keer niet voor lang want over 4 weken is het voor mij al weer tijd om Kopenhagen te verlaten. Ik vind het fijn om iedereen weer te zien in Nederlands maar ga de kinderen hier wel missen je hebt toch een band met ze. Maar goed nog niet te veel aan denken en lekker genieten van mijn lieve kinderen.

Tot volgende week maar weer!

  • 09 Mei 2018 - 12:06

    Hester:

    Hi, fijn dat je genoten hebt met je mam en Sas, leuke dingen gedaan en bijgekletst!
    Uiteraard samen drankie gedronken (allemaal aan de zuip, heb de foto's wel gezien hoor!)
    Nou meis, nog even door bikkelen en dan zit dit avontuur er weer op voor je! Tot gauw xx

  • 09 Mei 2018 - 13:09

    Sacha :

    Heerlijk zo'n paar zonnige dagen met mama en Saskia. En Paul komt nu ook al snel. En dan eind volgende week Ed en ik ook nog. Nog een paar weken genieten van je stage. Hier in Nederland moet je weer naar SCHOOL. Liefs Sacha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 6151

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: