Weekje vrij! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu Weekje vrij! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

Weekje vrij!

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

02 April 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

Wat heb ik er een leuke gezellig week opzitten.
Deze week was ik een weekje vrij en ik had leuke vooruitzichten.
Na maandag nog wat rustig aan gedaan te hebben was ik er dinsdag echt klaar voor om er op uit te gaan. Ik ging naar Zweden. Na wat opstart problemen was ik om 11 uur dan toch eindelijk onderweg. Het was geen hele mooie dag. Het was erg dronken en koud maar gelukkig wel droog. We hebben een mooi stuk gewandeld door Malmö en veel gezien. We zijn in een galerij geweest, we hebben 2 kerken bezocht, gewinkeld en we zijn naar een kasteel geweest. Het was een erg leuke dag en was helemaal uitgeput toen ik thuis kwam.

Woensdag had ik nog even een dagje rust om al mijn school werk bij te werken want daar had ik de rest van de week geen tijd voor want Paul kwam.

Donderdag was hij er dan eindelijk na elkaar 6 weken niet gezien te hebben waren we er echt aan toe. In films zie je altijd zo mooi dat als ze elkaar zo lang niet gezien hebben dat ze elkaar opwachten en daarna in de armen springen . Nou dat was bij ons niet zo gegaan. Ik was namelijk verdwaald op het vliegveld. Ik ben meerdere keren heen een weer gelopen maar kon hem gewoon niet vinden. Niet z'n begin als dat ze in films altijd hebben dus. Toen we elkaar eindelijk gevonden hebben zijn we naar een heel groot aquarium geweest. Ik had er hele hoge verwachtingen van maar helaas viel het een beetje tegen. Veder in weekend zijn we nog naar de carlsberg brouwerij geweest, hebben we geshopt, de kleine zeemeermin bezocht, naar een kasteel geweest, wat rond gelopen bij nyhavn (dit is de haven waar alle gekleurde huisjes staan) en hebben we vooral erg genoten van onze tijd die we samen hadden. Helaas komt aan al het leuks een einde en moest Paul vanochtend vroeg toch echt weer terug naar Nederland. Dit is nooit leuk op naar de volgende 6 weken dan maar.

Deze week ga ik gewoon weer aan het werk en de tijd gaat dan ook een stuk sneller.

Tot snel xx

  • 02 April 2018 - 21:41

    Ellis:

    Klinkt idd als een heerlijk weekje!
    Over een goeie 5 weken komen Sas en ik jou lekker vervelen

  • 02 April 2018 - 22:09

    Paul:

    Ik heb ook genoten van het weekend samen! Over iets meer dan 5 weken weer, dan kunnen we vast nog veel meer leuks doen!

  • 03 April 2018 - 20:26

    Hester :

    Haha! Leuk stukje! Leven is geen film hé?!

  • 05 April 2018 - 13:05

    Alice:

    Nou...na onze appjes de link gekregen om je verhalen over je leventje in Denemarken te lezen. Leuk om te lezen....alleen niet meer ziek worden hoor. Ik begrijp datvje met meer naar huis komt na al het shoppen!! Haha!!
    Maak er nog een paar mooie weken van!! Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 6158

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: