Week 3! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu Week 3! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

Week 3!

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

05 Maart 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

Na tot donderdag op bed gelegen te hebben was ik vrijdag eindelijk weer hersteld van de buikgriep. Met nog wat krampen vrijdag dus toch maar gaan werken.

In het weekend knapte ik steeds wat beter op en heb ik besloten om toch maat wat te gaan doen. Ik was in de eerste week 1 handschoen verloren dus moest echt even opzoek naar nieuwe want ook hier net als in Nederland de aflopen week was het behoorlijk koud. Hoog tijd voor handschoenen dus. Ik ben met de bus naar de stad gegaan daar nog lekker een kopje koffie gedronken na dat ik handschoenen gevonden had en toen weer naar huis gegaan toch er lekker even uitgeweest.

Ik ben blij dat ik deze week weer aan de slag kan want vond dat thuis zitten nou niet echt een aanrader. Buikgriep heerst nog steeds heel erg hier maar hoop dat ik voor dit jaar er toch echt vanaf ben.

Liefs Jaëlle

  • 05 Maart 2018 - 20:31

    Hester:

    Hi, met de bus, is dat een beetje te doen daar? En heb je je handschoen weer gevonden of heb je nieuwe gekocht? Fijn dat je weer beter bent! Nu weer hard aan de arbeid! Xxx

  • 05 Maart 2018 - 20:54

    Thea Ferwerda:

    Ha Jaelle.
    Vervelend, die buikgriep. Gelukkig gaat het nu weer goed. Kun je je redden met de Engelse taal? En spreek je nog wat mensen in winkels en in de bus? Leer je al wat Deens? En kijk je Nederlandse tv?
    Fijn dat je iedereen zo op de hoogte houdt.
    Fijne week, lieverd. XXX

  • 06 Maart 2018 - 10:27

    Sacha :

    Kan me voorstellen dat je blij bent weer aan het werk te zijn. Fijn zeker dat Peter het weekend weer komt. Ik ga nu op pad met een buurvrouw. Fijne week. Liefs Sacha

  • 08 Maart 2018 - 11:28

    Elly Van Der Donk :

    Hoi jaelle even wat laten horenom te kijken of het lukt dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 6168

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: