Een maand verder! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu Een maand verder! - Reisverslag uit Brønshøj, Denemarken van Jaëlle Van der Donk - WaarBenJij.nu

Een maand verder!

Blijf op de hoogte en volg Jaëlle

12 Maart 2018 | Denemarken, Brønshøj

Hallo allemaal,

Het is bijna niet te geloven maar ja hoor we zijn al weer een maand verder. Deze week heb ik veel kunnen bespreken op stage. We hebben afgesproken elke maandag te gaan zitten om een kort lijntje te houden en veel met elkaar te bespreken. Ook vragen kan ik hier dan stellen. (als ik tussendoor een vraag heb kan dat natuurlijk ook)

Deze week heb ik extra aan school gewerkt om dit weekend vrij te hebben want ik kreeg bezoek. Papa kwam namelijk een weekendje over.
Na een leuke werk week gehad te hebben kwam papa dan eindelijk.
Hij mocht naar mijn stage toe komen want dan kon ik hem voorstellen en hem een rondleiding geven. Dit vond ik erg leuk om te doen en iedereen waardeerde het ook heel erg om mijn vader te leren kennen.

Toen het 15:30 was mocht ik naar huis en kon ons weekend beginnen. We hadden grootse plannen. We wilde veel gaan bezoeken om onze tijd zo veel mogelijk te benutten. Vrijdag hebben we nog even een bedje voor papa geregeld en wat boodschappen gedaan. Ik had geen bier en chips in huis en dat hadden we toch wel nodig de eerste avond.

Zaterdag begon het op zoek naar een fiets. Dit heeft ons wel 1,5 uur gekost en 8 km lopen. Maar we hebben een fiets gevonden. Toen we die dan hadden zijn we door gereden naar een bierbrouwerij. Doordat we op de fiets waren hebben we alle bij kunnen drinken. Daarna zijn we door naar de stad gereden. Daar hebben we lekker geshopt en zijn we nog een kasteel in geweest. Het was wel erg koud maar we hebben ons op de fiets wel warm kunnen houden. En in de avond ja hoor toen zaten we weer aan het bier.

Zondag was het wat minder weer het was erg koud en het waaide flink. We zijn daarom toen een stukje gaan rijden met de auto. We zijn de heen weg over de snel weg gegaan. We kwamen uit bij een heel groot kasteel. Het was prachtig! Er was ook een heel groot ondergronds gedeelte waar we met zaklampen alle kamers hebben ontdekt. Helaas was het er zo donker dat we er geen foto's hebben kunnen maken. Dus als je hier heen komt is het zeker een aanrader. Terug zijn we via de kust gereden. De drukte van de stad was daar helemaal weg. Ik vond het wel fijn om even weg te zijn uit de drukke stad. Ik heb op de terug weg ook echt de lekkerste zalm gegeten die ik ooit op heb. Om het weekend af te sluiten zijn we in de avond naar de stad gegaan en hebben we daar nog even wat bier gedronken. Daarna terug gegaan naar mijn huisje en nog wat film gekeken.

Dit weekend heeft me energie gegeven en ik kan er nu weer even tegen. Over een paar weken komt Paul langs daar kijk ik nu erg naar uit. Verder gaat het hier nu gewoon zijn gangetje.

Tot volgende week maar weer!

  • 12 Maart 2018 - 21:18

    Hester:

    Hoi, wat een leuk verslag!! Leuk om te lezen en wat fijn dat het gezellig was met je vader! Heerlijk weer energie voor een nieuwe week. Je bent een topper! Liefs van ons -x-

  • 12 Maart 2018 - 23:18

    Ellis:

    Wat heerlijk! Papa vond het ook erg gezellig! Wel veeeel bier gedronken

  • 13 Maart 2018 - 22:24

    Sacha :

    Klinkt goed! Krijg er dorst van. Krijg steeds meer zin in onze dagen in Kopenhagen. Goeie week. Liefs Sacha

  • 14 Maart 2018 - 12:50

    Elly Van Der Donk :

    Hoi meiske wat een leuk verslag op naar het volgende bezoek van Paul geniet ervan liefs van ons

  • 14 Maart 2018 - 13:29

    Toos:

    Leuk he dat je vader op bezoek is geweest en gezellig samen een lekker biertje gedronken. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Brønshøj

Jaëlle

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6167

Voorgaande reizen:

12 Februari 2018 - 02 Juni 2018

Denemarken

Landen bezocht: